ridning

red lektion på zebban för en ny tränare. och det är verkligen den bästa dressyr tränare jag ridit för!
så det kmr bli fler ggr. fick massa saker att jobba på och massa tips. i slutet var han & jag riktigt trötta men jag hade en riktigt välriden hest! <3

red alice och galopperade för första gången hon skötte sig. och hoppade ett skutt på 30 cm med (:

repe hade sadel och sprang runt i ridhuset och han hoppade även fast vi inte manade han på hindret. han tyckte det va sjukt kul. hängde på han sen för första gången(:

wool fick jag äntligen komma in till så bara borstade och fixade.

rojaal red jag hårt i paddocken samtidigt som rebecca skrittade på ako. äntligen får jag sätta igång han <3

vi va sjukt sega idag så 10 timmar blev det :o (:

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Delta i veckans läsare :)

Hejsan :)



fin blogg du har :D



Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit jätte kul om du ville delta :D



här har du länken; http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html#comment

2010-07-07 @ 14:32:38
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0