underbara hesten!

så sjukt lycklig, så sjukt bra det gick idag!
ångrar inte köpet av zebban en sekund, han gick verkligen bäst idag! ngra missar från mig men det får man ju räkna med :p
jag har lärt mig rida han nu, och han har lärt sig massa med all hjälp vi fått.
både min hopptränare och dessyr tränare tror på han, så det ska nog bli bra:)
och han har börjat komma i bra hull nu med, as bra är det!
och han stressar inte alls upp sig mkt längre innan kunde han inte hoppa i padocken när det gick förbi en ponny, men det har nog med mig att göra med(:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut en bild på hästen! :)

2010-07-13 @ 11:44:31
Postat av: alle

vad kul:)

2010-07-13 @ 23:04:16
URL: http://alexandrahultberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0