Ridning

i förrgår red jag ut med zebban och joppe på korven, dom skötte sig fint båda två. och för en gångs skull var jag den mest serriösa av oss när vi rider ut :) haha
dom andra fick vila för jag smörjde alla mina träns (9st) och lädergjordar (4st)

igår red jag först ako barbacka i paddocken, hoppade typ 50cm hinder och övade på att gå raktfram bakom och innan, det gick bra. mkt bättre än vad det brukar iaf hehe.
sen red jag zebban med åsa, och våra fjant hästar blev pissrädda för en damsugare-.- men iaf red fram och av runt gården sen passet i paddocken och övade mkt på att få han jämn i båda sidorna vilket kan va jobbigt, även massa avsaktningar.
tog ngra skutt över dom små hindrerna och han överhoppar sig ngt sjukt första sprången hahah :p
söt är han!


min lilla zebbelon<3 (vänd på huvet för jag hatar denna datan-.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0