imon bär det av igen

Ja som sagt. Imon åker jag ner till skåne igen med zeb.
Känns jätte konstigt faktiskt. Tänk att nu har jag redan gått en hel termin! Och jag är fortf sjukt pepp på det vilket inte är likt mig..
Nu håller jag på att packa det sista eller okej, jag började nyss.. också typiskt mig, men jag slår vad om att typ Ellen har helt glömt att hon ens måste packa!
Det ska både bli skönt och tråkigt att komma tbx. Skönt för att jag trivs så bra och är sjukligt motiverad till allt! Och att allt är så bra med zeb där nere. Tråkigt för att jag saknar det här hemma, fast om jag hade pluggat hemma hade det varit hemskt! För jag kommer verkligen inte upp ur denna sängen på morgonen, mkt lättare i flyinge! Sen en av dom sakerna jag saknar mest här hemma är mats! han är så grymt bra och jag och zeb har lärt oss grymt mkt tack vare han. Och så klart alla kompisar+min familj här hemma, och alla awesome människor i stallet här. Dom är bara föör härliga spec Alvida, Jannica och Emelie, såklart Janne, Johan, Martin och Rickard också!
.
jag borde väl packa vidare. faktiskt är det inte så jobbigt eftersom jag hällde ut alla kläder på golvet när jag kom hit så är det bara att ta upp allt därifrån:)
.
vinter flyinge på kvällen
vinter torslunda(stallet hemma) på kvällen

Kommentarer
Postat av: alvida :)

kommer att sakna dej, älskling ! <3

2011-01-07 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0