nu mot stallet!

kom hem för en stund sen. sprang runt i stan och kollade typ överallt men hittade typ inget.. blev tillslut en oversize tröja från gina, brun utan sol sak och schampo+balsam för det va billigt!
va en stund på köpstan med och det va grymt länge sen jag va där!
.
nu har jag svarat på lite kommentarer och ska snart till stallet, ska inte rida idag bara fixa mat & mocka.
sen ikv ska jag till linn sen ska vi till fredrik och chilla typ :)
gammal bild på mig och linn..
räknade ut idag att vi känt varandra i typ 9år, det är typ halva mitt liv..

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästar & fotografering

Sv; De är normala i foten och på Tretorn har jag.. 40 om jag minns rätt. Eller jo, jag har 40 där :)

2011-01-04 @ 22:52:23
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0