förkyld..

igår vaknade jag på natten av att jag inte kunde andas.
kul, jag har åkt på en förkylning. känns bättre nu iaf. va ju inte den bästa tiden att bli sjuk nu, eftersom jag ska tävla 3 dagars i helgen och mx ska visas upp i veckan så jag måste hålla båda igång.
påtal om mx, så blir jag mer och mer kär i han.. jag vill ha en till polle, har hittat endel fina också.
men jag kommer ju inte hinna med det. eller om jag vill hinner jag ju. men måste lägga mer tid på skolan nästa år. så jag får vänta tills jag går i 3an med att köpa mig en till.
idag ska båda hestarna ridas ut, mot lenstad tänkte jag. ska testa ett nytt upplägg med zeb nu. se om det funkar bättre.
han är iaf bättre på sitt nya foder. han får en havrefri musli nu. för hästar som är lite "dumma i huvet" så han kan koppla av lite. och det funkar bra än sålänge.
igår vaknade jag på natten av att jag inte kunde andas.
kul, jag har åkt på en förkylning. känns bättre nu iaf. va ju inte den bästa tiden att bli sjuk nu, eftersom jag ska tävla 3 dagars i helgen och mx ska visas upp i veckan så jag måste hålla båda igång.
påtal om mx, så blir jag mer och mer kär i han.. jag vill ha en till polle, har hittat endel fina också.
men jag kommer ju inte hinna med det. eller om jag vill hinner jag ju. men måste lägga mer tid på skolan nästa år. så jag får vänta tills jag går i 3an med att köpa mig en till.
.
idag ska båda hestarna ridas ut, mot lenstad tänkte jag. ska testa ett nytt upplägg med zeb nu. se om det funkar bättre.
han är iaf bättre på sitt nya foder. han får en havrefri musli nu. för hästar som är lite "dumma i huvet" så han kan koppla av lite. och det funkar bra än sålänge.
.
söta pollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0