hejaheja!

fixade stallet på förmiddagen, zeb går ute på natten nu. släppte ihop han med ett sto, inga hovar lyftes ens skönt!
zeb fattade nog att det va sommarbete på g för han kutade runt som en idiot och bockade och hade sig.
.
Mx fich sig en tur till arontorp, tönthesten hittade massa saker att vara rädd för på vägen hem men skötte sig hyffsat.
Repe va så fin idag! bebishesten börjar ta sig :)
.
kom nyss ut ur duschen och ska ringa amanda och prata med henne (som jag gjort hela dagen innan med) medans jag fixar till ikv. Om en timma ska jag va hos linn!
.
midsommar på öland är på köpingsvik/lundegård/böda.
det är även på lundegård som ölandshoppet går, men inte denna helgen då utan tidigare.
förra året när jag deb LA med ako där.
Glad midsommar alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0