ingen spruta idag heller.

råkade försova mig idag så det blev ingen spruta idag  heller.
tror jag ska skita i den faktiskt..
ska iaf till skolan sen har prov i nk energi.. måste få G på det nu!
men börjar ju inte förens 12 så har lite tid på mig iaf(:

pluggade hela eftermiddan igår typ så hann typ inte rida, red ako men han va helt cp igår.
träffade tova♥ en stund igår på bussen hem med. hon är saknad!

nu blir det lite plugg och komma på en önskelista!

ihelgen blir det slappt, kanske nyrbo en dag och förhoppningsvis stan med mina tjejor på lördag !(:


/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska inte ta sprutan. :)

2009-12-06 @ 10:14:41
URL: http://eemmapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0