kort dag

sitter i skolan men tror jag åker hem snart. kunde åkt hem för länge sen elr länge och länge. för 30 min sen iaf.
gjorde florist provet sen slutade vi om vi inte ville plugga. borde plugga men har alla papper hemma så det lär ju inte gå så bra iaf..
provet kändes skit iaf.
kunde typ inget så det blir nog omprov för min del! kul.

juste i lördags va det stall mästerskap och stallfest. riktigt skoj, vann med välk och kom 2a men ako och rojaal är jag as nöjd med.
festen va med skoj men en viss rikard larsson va ju inte lite jobbig..
nu har iaf hästarna vila elr ako ska ta det lugnt denna vecka och så får han gå mats kursen sen får han vila.
dom andra får vila i typ 3-4 veckor nu. riktigt skönt.

internet hemma har d-a-m-p ! df det inte blir så mkt uppdatering men ibland kmr det ngt inlägg iaf.
snart jul lov med åh så skönt, men det blir att jobba nästan hela lovet då med..
och sen ska jag bo hos mormor i ngra dar med har jag lovat. åh så kul..

ne nu ska jag ta tag i mitt liv och åka hem (:

/E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0