Nybro Rk

Tävling!
annas hästshopscup omg 1.
och det gick väll hyffsat. (:
kakan stannade en gång i LD och jag utgick i LC, hans hjärna pallade inte mer.
ako blev ett stopp i LC (stilbedömning, och jag fick bra poäng!) jag tog lite för snäv sväng, och i LC+5 hoppade han av aldeles förtidigt på sista hindret och fick med sig bakbommen.
Rojaal kom 4a i LC (det va stilbedöming) så nöjd! och i LC+5 hoppade han aas bra men jag red inte på till första hindret ordentligt så det blev ett stopp där och ett stopp på vågen som han kollade as mkt på men nöjd iaf.
Välk kom jag 3a i både LC+5 och LB(omh LA) jätte nöjd med han med. om han inte petat i LB omh så hade vi vunnit, för vi hade bästa tiden(:

juste! när jag skulle hoppa upp på välk innan LC+5 så stälde han sig rakt upp precis när jag satt mig i sadeln sen hoppade han frammåt och sen stälde han sig igen, när han stegrade andra gången så flög jag, som tur va stog pappa på lastbilen och tog emot mig, sen trillade jag och satte mig på en höbal haha. hade inte pappa stått där så hade jag haft ont kan jag ju säga!

men mår inte perfekt idag iaf, fick lite ont i rumpan och sträckte axlen och gjorde ngt med knät så har .. ont i det idag och kan knappt gå på det.  ska nog kolla det imon.

/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0