Kalmars nya modehus !

jag blev besviken kan jag ju säga!
mycket sämre utbud än jag trodde..
men ja kul hade vi iaf, vi blev skrämda av en gubbe på toan.
vi stog och sminkade oss på en av 3 toaletter. när vi stått där ett tag börjar ngn banka på dörren och lampan började blinka. piss rädda blev vi.
sen va det ju sagt att man fick en polen kryssning om man handlade för 500, men det va ju 20års gräns. kunde ingen sagt det tidigare lix?

nu kommer det bilder iaf. (alla bilder suger, för min kamera funkar ju inte...)


börjar med en bild på själva "modehuset"

och mina köp:

t-shirt Ginatricot 99:-
(va ju tvungen att köpa ngt där och kunde inte välja vilken av tröjorna)


t-shirt Ginatricot 99:-


Väska Ginatricot
(fick den gratis)


Lila Kofta Cubus 299:-


Blått Boxarlinne Cubus 99:-
(har letat länge efter sån modell)


Smycken Bikbok
ca 60:- styck


och min stora favorit, blev helt kär!
Tröja Bikbok 299:-

ja en del blev det, hittade ett par jeans med men dom satt fult i rumpan..

/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0