3 månader !

Med linus idag <3
vi gjorde krukväxter på eftermiddagen idag, tog med min hem blev faktiskt hyffsat nöjd :)
sen gick jag till hööks och mötte mamma köpte en graman där. sen åt vi varsin macka åde, och kollade skor och kläder.
sen hämtade pappa oss och vi åkte till annas hästshop, äntligen köpte vi tretorn :)
så dom får jag när jag fyller år.
sen åkte vi hem och käkade kö på bron åde, inte kul. tog typ 30 min... sen stallet och red ako sen hem och nu plugga lite tror jag. men lär ju fastna framför fishy ist, sjukt kul är det igentligen inte men man blir beroende..

denna (sjuka) låten har jag och julia haft på hjärnan typ hela dan ?

Emmaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0