Ice age

Nu har jag just kollat Ice age 3 klart , skit bra va den :)
Åkte hem från skolan innan, för jag belv så jävla lack på läraren.
så jag julia och amanda sket i det och åkte hem.
för våran idrottslärare va sjuk, så då fick vi en annan som sa att vi skulle gå och va med på 2ornas friluftdag och det kommer bli jätte kul och ni behöver inte göra mkt så det blir inte som en idrotts lektion.
så vi gick till svinö nästan :o och satt där en stund. sen sa dom att vi skulle ställa oss på led och delas in i grupper.
så helt plötsligt ska vi va med alla 2or och ngra idrotts 1or och ngn 3a tror jag det va. och man va inte med ngn alls från sin klass så kul lix att va med helt okända och det va ju typ bara killar med (massa emos) och ngra fjortis tjejer och dom flesta gick idrott hälsa så kommer vi florister med typ världens sämsta kondis, och vi skulle ju springa. så vi blev as lacka på läran för han sa ju att vi inte skulle göra ngt. men nu skulle vi springa runt i skogen på massa olika stationer...
så jag julia emma åsa amanda och josefin gick tillbaka till skolan, sjukanmälde oss och åkte hem.
så va väll hemma typ halv 11.
sen har jag inte gjort mkt kollade ju film nyss ska nog fixa ngn mat snart sen stallet.

juste igår så slog jag i mitt knä typ hela dan, skojar inte. först i ett bordsben i skolan sen i linus sängkant sen hemma på bordet och sen i stallet skulle jag stäng skåpet med knäet. så nu är det typ ett stort blåmärke på hela mitt knä och det gör massa ont :(





Emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0