ont :(

Åkte av rojaalen ganska rejält igår, vi hoppade en studs och han hoppade rakt in i hindret och jag landade på magen i nästa. sen fick jag en bom på revbenen. sen typ rullade rojaal runt och jag fick hans hovar på låret och höften, så rullade han över min arm. kände inte mkt då utan fortsatte hoppa. men idag har jag as ont i revbenen när jag andas in och i benet när jag går, sen har jag ett fint blåmärke på kinden med. skit kul.

så jag tänkte ju vara hemma idag men det va skolfoto så va tvungen att gå blev ganska nöjd faktiskt, finast va ju lätt min och julias kompisbild. så åkte in halv 9 och hem 1. sen somnade jag en stund och nu har jag kollat på tv, kollar massa hästanonser med för snart ska emma provrida hästar :) massa skoj.

nu ska jag äta sen upp till stallet och fixa ponnisarna.



Emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0