skola

sitter i john bävers koridor och väntar på att mia ska släppa in oss.
vi ska typ göra krukväxter sen elr ngt arbete om hantverk.
dagen har varit seg, kom in vid 9 typ och satt vid datan till lunch, skulle blogga men det blev inte så.
kollade igenom alla gamla bilder på bdb hahah fyfan vad man ser ut!
ibland ångrar man sig ganska hårt ! men man tyckte väll att man va söt då!?
så funderar på att ta bort alla gamla bilder typ snart.

sen har jag ändrat lite uppfattning om klassen. alla är ok utom 5st typ och alla fattar nog vilka jag menar haha...
det har ju redan börjat om man säger så.

nu ska jag på lektion.

Emmaa

Kommentarer
Postat av: malin

trodde att ni skulle snacka med mig idag? men det gjorde ni inte

2009-09-28 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0