Svenska.

Happ har svenska nu då, och vi går igenom fronter. kulkul vi gick igenom det iger men skönte att göra idag med så slipper vi göra annat. och läraren är allmänt trög så det kan ju ta ett tag :)
Malin sitter och snackar om sin farm ngt på facebook, Julia är inte här.. och emma är typ irriterad på sin data :p
så jag har allmänt tråkigt.. och fattar inget av vad hon säger. fast tror bara typ 5 st i klassen lyssnar på henne, jag har ju värsta pluggisklassen bara tjejer. typ skönt att den värsta i klassen går lärling iaf så man slipper henne.
Nu ska jag skära upp mina armar på emoskolan, för det är sånt vi gör på våra lektioner :d

Ikv ska jag va med linusälskling, underbart :)



Emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0