lång dag i stallet

först byggde vi (jag, alvida & hanna) bana och dansade loss i ridhuset med stereon på högsta haha (jag är inte normal). fast det va mest jag som dansade och lite alvida. sen gick vi under hela läktaren och letade efter en fjärkontroll hehe..
hoppade iaf wanda sen hon va jätte fin hoppade mellan 70-90 :)
sen hoppade jag kakan lite mellan 80-110 :)
han va lite vinglig och jag känner mig lite osäker på det nu..
skrittade iaf ut lite sen och då mötte jag jannica så vi red välk och riskas sen jag hoppade lite på båda.
sen red jag och carro ut på ako & boromir. superladdade va dom!

nu är jag hemma iaf och ska kolla på ponnyakuten hehe:)
men nu är det ju wallander först:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0