Paket!

idag fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta ut. och det va välks magplatta och dom två huvorna :)
är jätte nöjd med plattan det var nästan exakt samma färg som sadeln! och den svarta huvan va jättefin, och det va bra strech i öronen vilket behövs på ako då han vägrar röra på öronen om det är stelt tyg. känskig ponni.se!
den blå var lite konstig i färgen dock..

och nyss klickade jag hem en till sak :D så kommer väll ett till paket med posten snart :)

iaf så red jag kakan bara idag eftersom jag är sjuk. skrittade mest men tog typ 4 skutt på ett 50 kryss.
konstigt nog har kakan alltid varit rädd för kryss? kollar alltid mest på dom hindrerna..

när vi ändå var och hämtade paketet köpte vi en ny piercing och örhängen till mig :)
i helgen har mamma lovat mig en jeansjacka med :)

kakan för ngn dag sen (:

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Åh vad har du köpt för luvor? :) jag köpte precis min första idag! Är inte så förtjust i luvor egentligen men måste tydligen ha det på min häst :/ xD

2010-04-08 @ 21:28:51
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0