posten

nu springer snart min mamma till posten och skickar iväg ett träns som jag inte har ngn användning för, ett bettlöst för att vara exakt. hehe.
och snart åker jag till stallet. har planerat lite tävlingar idag, bara regionala :)
för er som inte vet är målet med ako iår att först deb LA sen kvala till msvb  :)
med välk är det att nolla kvalen till DM för då får jag starta LA i finalen :D

rojaal, wanda & kakan har alla samma mål, deb och nolla lok LB :)

från när jag och joppe red ut för ngn dag sen. den dagen hade jag många roliga citat haha:)
.jag älskar rakade ben är nog det bästa ! (höll på att sätta på korven hans benskydd)

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Coola ridbyxor ;D

2010-04-29 @ 18:43:36
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; Jo det har redan blivit sålt :) Sålde det för ska få ett scapa av min kompis och känns lite tjatigt att ha två haha xD

2010-04-29 @ 18:49:16
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0