sovmorgon!

riktigt skönt då jag inte sovit ut riktigt på jag vet inte hur länge..
kollar på tv nu ska snart gå upp och äta frukost :)

idag blir det att fixa allt till tävlingen och fixa ihop lite outfits till helgen.
idag ska
-Ako ridas, tvättas & knoppas
-Rojaal ridas & tvättas
-Kakan tvättas & knoppas
-Välk ridas.

välk ska ju inte med förens måndag så han får bli tvättad imon.
ikv ska jag och mamma smörja alla tränsen till helgen och packa ihop mina saker!


åh vad jag är tävlingssugen nu peppad som fan till imon :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad roligt att du läser min blogg och orkade svara på min fråga :)

2010-04-03 @ 12:41:53
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0