Tävling RKU (vårhoppet lok)

först ut va kakan, som va mega duktig och nollade LD, hans andra tävling nånsin. tänkte ta en LC med men tyckte han va så duktig så nöjde mig :) fick en vit rosett med hem iaf.

sen var det Rojaals tur nollade LC och fick till riktigt bra svängar! och vi gick upp i ledning:o jag som inte kommit bättre än typ 3-4 med han och då var det sämre motstånd en nu.. men iaf så gick en av dom sista förbi så kom 2a men är suuuper nöjd! för den som vann var megaduktig och hade vunnit DM och tävlat msv och grejer, inte riktigt vår nivå hehe :p
i LC+5 var han också hur fin somhelst! men blev lite flack på ett räcke med plankor så han rev det i grunden, men är som sagt jätte nöjd!

och sist var Ako vår 3dje LB i avd a och första A:1a(förutom allsvenskan)
nollade iaf grunden och det gjorde 2 till. sen var jag först men vågade inte satsa så mkt som sagt men fick till bra tempo och ngra bra svängar och slutade som 2a iaf. jätte nöjd där med!

så det var en hyper bra dag!
vann iaf 2 grimmset, ett brun/oranget och ett vinrött/grått!

bilder kmr imon när jag fört över dom från kameran!
ska ju tävla då med. pappa filmade lite idag med.

sen blev det stallet och fixa välk till imon iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0