Tävling RKU (vårhoppet reg)

idag gick det inte så bra.. elr bra och bra. det beror på hur man ser det. men inte lika bra som igår!

Ako nollade båda LB och han va fin! men lite sur är jag för han lyssnade inte fram som han skulle, men som sagt behöver han bättre kondition.. va iaf precis utanför placering i båda klasserna.

Välk i första LB nollade jag grunden och fick ett stopp i omh, han gillar ju inte tribbelbarrar och den kom liiite snävt så han hoppade av jätte långt innan. och sen va det en oxer efter och han kom stort på den med och bara nej, så fick ett stop då och jag höll på att åka av men kom upp sen nollade vi resten. tror jag hade bäst tid av 4felarna.
i andra LB fick jag till en asa bra omh så hade nästbästa tiden men ett pet på näst sista hindret. så surt!

men är ganska nöjd med ako eftersom det va hans andra reg tävling. välk är jag lite missnöjd med för det kunde gått bätttre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0