Tävling Torsås vårhopp

är nästan inte nöjd idag :P
började med wanda och vad gör jag? hästen går super men jag hoppar fel hinder...
så blev ju utesluten.
i andra klassen gick hon super rev dock andra i omh men slutade 5a :)
Sen Casmir nollade jag första LC i andra vägrade vi ut oss. han kunde hoppa men nej.. då va jag sur! men tror han kollade på läktaren massa för hindret va rakt emot läktaren.
så nästa tävling får både wanda och kakan gå LD LC ist.
Rojaal va jag mega sur på idag. första klassen petade han ett. andra stannar han ut sig!?
det är ngt serriöst problem med den ponnyn.. men han får också gå LD nästa tävling han ska med. tkr det är bäst att klassa ner dom direkt när det inte känns bra så både häst och ryttare får självförtroende.
men som tur är slutade tävlingen bra med en seger i LB med 3sek marginal på bästa välken<3
ilovemypony!

sen hemma red jag ut med ako, har en ny plan för han nu!
nu ska jag hoppa in i duschen sen kmr förhoppningsvis rebecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0