häst häst och häst

nu kom jag nyss ut ur duschen, ska dra på mig ridkläder och åka till olivias ponni och mocka till henne, sen ska jag till bebbelon och mocka. jag mockar på helgerna och mockar hagen, annars gör hon allt! ganska skönt att slippa mockning åde i veckan(: igår fick zebbe nya vitaminer och sånt, sen ficka han ett nytt schabrak för ngra dagar sen, ett horse saver brunt med blå kant alltså tvärt om mot det jag köpte på falsterbo.
vid 12 ska jag va funktionär på tävlingen med ngra från klassen. ikv kmr elvira hit och sover hos mig!
det va ganska jobbigt att somna igår, jag hatar att va mörkrädd:(

jag saknar att tävla:(( jag saknar min grå! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det nu på flyinge? vi vill veta! (A) :D:D

2010-08-31 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0