hejdå ödeland

för nu elr om 8 timmar åker jag till skåneland!
jag tror jag fått med mig allt nu, och annars så går det ju att fixa det mesta!
idag sa jag hejdå till folk i stallet, kan ju säga att det va nära tårarna kom när janne började prata en massa om alla minnen och har mkt han skulle sakna mig och allt :')
men jag måste ta tag i mitt liv och hur gör man det bättre än att flytta?
har sålt massa saker nu för över 1000kr sen en sadel med då men den räknade jag inte med..
vet inte om jag kmr ha tillgång till data förens nästa helg.
men ne nu måste jag packa det sista!


ååh :') ne nu börjar jag snart gråta, ja jag är känslig:(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skåne är så jäkla fint =)

2010-08-16 @ 23:32:00
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0