jag lever

har bara ingen lust att blogga. men iaf
vad har hänt? zeb drog gärnet med en kompis i hagen i lördags så ingen ridning för mig då han drog av en sko. sen stog han söndagen med då dom slog på den på em. sen igår va min hals mega svullen men fick iaf rida han! en i klassen red lite först sen red jag igenom han och det behövdes! han va sjuuukt pigg.
olivia flyttar troligtvis upp till mig nu elr jag hon gör det.
jag har tapetserat en vägg med mina ponnibilder(:
och så har vi köpt lite till rummet.
idag red vi på flyinge hästarna för andra gången och den jag red va faktiskt fin. lite fet och man fick va ganska bestämd med benen. alla hästar här rids på samma sätt (du hade inte gillat det joppe!)
ne men nu måste jag äta sen ska zeb ridas((:

flyinge klädsel, pike nerstoppad och helst färgerna marin, svart elr grå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0