bloggtävling på g

ja nu är nästan allt klart till blogg tävlingen. så den kommer förhoppningsvis upp imon, men senast torsdag.
och priset är en sak jag använder själv nästan varje dag i ridningen och är riktigt nöjd med! stora favoriter!

har hopptränat idag med ju, för mats. rojaal va as jobbig, han är så grymt hingstig men det blev bättre vissa rundor iaf. men usch vad jag hatar hingstar på våren.
pratade lite om mitt mål med han med och det är ju att nolla lok LB, eftersom jag inte tror han kommer kunna gå längre. han tyckte det va ett rimligt mål och för ett halvår sen trodde han inte ens att hon skulle kunna nolla en LC hehe.
för Rojaal har jag inte för att tävla massa med, visst är det kul att tävla men ako och välk är mina främsta tävlingsponnyer. Rojaal har jag mer för att utbilda mig själv på olika typer av hästar.
för det är det jag har lärt mig allt på iaf.


hyffsat gammalbild på bebisen

Kommentarer
Postat av: m.k

Skitjobbig övning idag! Man fick verkligen kämpa 24/7. Iallafall jag.....

:D

2010-02-16 @ 23:01:00
URL: http://matildakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0