dagens ridning

red först åttan hos mats. han hjälpte mig lite och så red han.
sen red jag ako, han va asa jobbig och lyssnade inte ett dugg. så red han lite inne sen när han gick bra red vi ut en runda.
sen träning med rojaal som hoppade jätte fint. skönt att det inte var ngt med han :)

sen va jag i skolan idag med, kändes som första gången på typ 1000år men det va faktiskt ok :)

nu kollar jag mästarnas mästare sen blire ponnyakuten.


juste! har kommit på en dålig vana jag har i hoppningen.
jag kollar alltid ner i sprången. bra ju (y) så det ska jobbas bort nu :)

imon kommer bilder på ako och välks nya täcken samt tävlingsschabrak.

bara för att ett inlägg utan bilder är sjukt tråkigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0