tävling RKU

både ako och välk va as fina!
i första klassen LC-stilbed. kom jag 3 med Ako, han va as fin och hoppade där jag inte trodde han skulle hoppa.
men en 3a gjorde att jag vann cupen :D så fick ett täcke till han.

i LC+5 så kom jag 5a av 4a placerade med välk. annars va han fin.
ako gjorde jag ett fel med vägen höll inte ut ordentligt och det blev vingligt så han fattade inte att han skulle hoppa, helt mitt fel. resten var han fin.

och LB A1:a (omh LA) så nollade jag grunden med välk (vilket nästan alla andra gjorde med)
så typ ingen press försvann. men nollade omh med och kom 3a i den med, och vann hela cupen där med :D
oh så glad jag var sen.

sen åkte vi och köpte pizza och janne bjöd som alltid när det gått bra, sen var jag sjukt trött.

bilder kmr ikv eller imon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0