dagens ridning

red med joppe ut på min dampiga hingst som har börjat få vår känslor, great!
rojaal va as jobbig men fin emelanåt. och våra hästar kan inte skritta btw ?
det va as kallt blåste som faen!

Välk red jag inne och han va massa fin idag, gick as bra i skritt och trav galoppen va lite värre men det kommer :)
jag hatar hans ponnygalopp!
min söta, långhåriga, tjocka, svettiga lilla ponniskrutt :)


Red åttan en stund med, hon va fin! mkt lugnare idag och byterna va mkt bättre
gjorde en liten bana med henne med travbommar och koner, först fattade hon inget men sen va hon fin :)
äntligen en bild på henne med. (vi alla älskar mobilbilder)


Jag tyckte stallet såg så mysigt ut idag nör jag kom ut från ridhuset så fick bli en bild på det med(:

Kommentarer
Postat av: Emma Albinsson

Vilka godingar du har där.

2010-01-11 @ 23:18:38
URL: http://imadollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0