idag blir det slappt

tror jag, har nyss ätit frukost och ska snart gå upp ur sängen.
idag tror jag inte det blir ngn ridning isf skritta välk en stund så han kommer igång igen snart :)

Rojaal och åttan har gått hela veckan. så dom får det lugnt idag.

ska försöka få pappa att köra in mig till kalmar sen så jag kan kolla på hööks, vill ha det grå-rosa schabraket!
funderar även på att beställa två mössor till akropol som matchar det vita tävlingsschabraket och en till det grå svarta. det är så mkt snyggare med en mössa till :)
sen är det ju ett + om ako blir lugnare.

nu ska jag slänga ihop lite outfits, ngn som har ngt önskemål med färg ? (:
 

Kommentarer
Postat av: elin

svar;

jag vet inte. Men jag har beställt om från min klubb. :-)

2010-01-08 @ 13:20:14
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0