Kakan till salu :(

idag va det en tjej och provred kakan, kändes ganska hemskt för hon va jätte intresserad.
jag menar han kommer ju få det bättre någon annanstans där folk har tid för honom, men det kommer kännas tomt jag har ju utbildat han helt själv :(

jag & kakan, joppe & talli i höstas !


kommer även en i helgen och kollar på alla hästar till salu dom visste inte riktigt vad dom ville ha.
jag tkr dom kan köpa darling :)

Red igång Akropol idag med elr skrittade bara men han va jätte pigg :)

juste svar på läsar fråga:
Borde inte du sälja dina hästar snart du är ju faktiskt för lång för C-ponny?
Nej, ingen av mina tre är till salu vet inte om dom kommer vara det alls eftersom att det är Janne som äger dom
och han är väldigt kär i mina hästar..

däremot åttan och massa andra är till salu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0