Läkaren och regn

ja det regnar ute, har snöat typ hela natten men nu regnar det istället, så det är slaskigt och halt..
inte kul höll på att halka hur många gånger som helst idag på väg till läkaren.
Juste har ju haft ont i magen och massa senaste tiden så kollade upp det, och jag har magkatarr (y) as bra ju.
så fick medicin och ska även hämta ut sömntabletter senare eller sömntabletter är fel för man bli typ bara dåsig och trött av dom. inte sånna man somnar av direkt.

igår så fick jag reda på att jag ska tävla kakan nästa tävling med, så 4 ponnisar då.
så ska kolla igenom hans outfit idag :)
Det jobbiga är att det är på udden, jag har typ alltid oflyt där. och så är det alltid så sjukt lerigt med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0