Mina benskydd

Om vi börjar uppifrån.

Protektor skydd fram+bak
köpte på vapencentralen ganska nyligen. finns även på ryttarstugan.se
resåren är inte så bra, annars gillar jag dom!

Sen ventilationsskydd från showmaster hooks.se
fram+bak svarta mina favoriter tills jag köpte protektor.

Svart gråa equiguard fram+bak hooks.se
köpte för att jag hade mkt svart grått ett tag
men använder dom inte så mkt nu, har aldrig gjort.

Brun beiga Norton fram+bak, köpte på falsterbo för länge sen.
dom matchar jätte bra till välks beige bruna träns, men köpte dom långt
innan jag fick välk.

Catago pro, alla äger väll minst ett par pro skydd?
Svarta fram+bak fick med dom med rojaal
vita fram minns inte när jag fick dom, men ett tag sen iaf.

BR vita fram+bak, br.nl
av ngn konstig anledning är det full i bakskydden
och ponny i fram skydden?
dom har hängt med länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0