ny kategori?

om min och hästarnas vardag ?

iaf, idag har jag jobbat. eller pappa gjorde typ allt, jag tog typ bara insläppet. men jag får pengar iaf (:
snart så :)
imon har vi jouren och imon ska Rojaalen ridas igång lär ju inte va allt för kul med tanke på att han brukar va omöjlig när han vilat i en dag, nu har han vilat i tre veckor..

Välk får vila en vecka till. han är iaf så tråkig..

Ako får sin andra vila nu och får stå ngn vecka till.

men undertiden så har jag casmir och aada att utbilda och ev ngn unghäst. det är ju ett + att jag får pengar för det med :)

en sak till. jag vet hur jag vill göra med gymnasiet iår. så imon blir det ett snack med mamma om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0