ridning.

okej det blev inget inlägg igår, internet dampade och jag hann inte heller så.
men igår red jag ako och välk. båda gick bra.

Ako försökte jag mest få att slappna av då han var jätte stel i höger. även mycket avsaktningar och ökningar/minskningar.

Välk övade jag på byte i vartannat i galoppen, lyckades faktiskt tillslut men fick börja med att byta och göra volter åt varje håll. och efter ett tag bytte han korekt.

Idag hoppade jag och joppe Ako och Kakan.
ako va mega fin jätte avslappnad och lyssnade hur bra som helst.
hoppade bara lite lätt eftersom han inte varit riden så mkt efter vilan, avslutade med en runda ute på sandvägarna.

Rojaal red jag med jockey läder i lättsits, sjukt jobbigt eftersom han blir så springig men han lyssnade till slut.

imon så blir det hoppning med välk och rojaal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0