detta visste du inte om mig..

  • jag är cola beroende som fan!
    dricker cola minst en gång om dagen.
    nästan alltid när jag går banan har jag med en cola.
    & förra veckan sov jag & joppe i stallet ju, och då dracks det 8liter cola på 4½ dag.
  • vårt hus har 4 våningar,
    men det är inte stort.
  • jag har alltid minst ett blåmärke
    jag måste va as känslig.. & jag är faktiskt klantig
  • jag svär sjukligt mkt
    vet inte vf, fast det beror på vem jag pratar med
  • jag är BÄST på att vara övertrevlig
    jag är van vid att prata med massa som vill köpa häst och rida mm
    och då måste man ju vara trevlig hehe (:
  • jag har lätt att börja prata med människor
    speciellt om jag aldrig sett dom innan.
  • mitt självförtroende är nästan alltid på topp
    vem ska gilla dig om inte du själv?
    jag är ju faktiskt helt awsome
  • jag är aldrig helt nöjd efter en tävling
    även om jag skulle vinna allt så finns det alltid saker att vara missnöjd med.
    jag är väldigt kritisk mot mig själv med, det är mitt fel till 99%

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är med i veckans ekipage hos Sara, hastbloggen.



Var snäll och lägg en röst på mig.

Om ni vill att jag ska lägga röster eller göra något annat för er är det bara att säga till.



Jag är nummer två. <3



http://hastbloggeen.blogg.se/2010/july/veckans-ekipage.html#comment

2010-07-05 @ 15:17:29
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0