zencur

många vill ju ha ett inlägg om zebban, men det är så att jag typ inte har ngra bilder på han. så det blir gamla bilder..

han är iaf
e: Zephyr (en känd dressyr hingst, som lämnat många fina avkommor)


u: Madonna, B-premierad klass 1 sto


ue: Marwin 942, mkt framgångsrik i både hopp och dressyr, vunnit falsterbo derbyt med john hickey, tävlats med helena lundbäck. bla. mer info http://sjovillan.hovar.com/hingst.html



zebban är som alla andra hästar inte min, utan min pappas. jag vill inte ha ngn häst skriven på mig än utav många anlednningar!
meningen var att han skulle bli dressyr häst som liten eftersom han har sån kapacitet. men för ca ett år sen lämnades han till en tillridare som hoppade med han och det visade sig att detta var ngt han kunde! eftersom han började hoppas så sent är han bara tävlad 1m med noll resultat. men han har mkt kapacitet! jag har hittils hoppat bana på 110 med han och hos förra är han hoppad 130 och som liten är han löshoppad 160. så hoppa kan han!
och visst har jag mål med denna häst! men det är inget jag säger här. målet för iår däremot är att starta 110. sen får vi se hur det går. men tävlingsdebuten för oss kmr snart!



besiktningen innan han blev ölandsbo.

första gången jag red han hemma.

Kommentarer
Postat av: helena romander

Härligt att se sin gamla häst må bra!

kram på er båda!

2010-12-11 @ 21:12:22
URL: http://www.romandersequiterapi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0