dagen

först ver det två som ska hyra i sommar som kom och skulle kolla lite så hjälpte dom en massa och fick ingenting gjort..
sen red jag min plutt, elr plutt han är störst i stora stallet(:
red inne eftersom jag trodde det skulle bli regn men jag hade fel. men iaf så gick han super idag, alltid lika kul att rida han! emelie hoppade upp och kände vad jag skulle behöva arbeta mer med, och han satt fast lite i höger bogen men när jag får loss han och han får lite muskler så sa hon att då kommer jag ha en toppen häst!
så kul att jag får massa positiva kommentarer hela tiden! imon ska vi till mats.
juste zebban fick en ny kompis igår, en i sin egen storlek. och gud så söt han är haha! först vågade han inte hälsa utan ville bara prata med oss tvåbenta. men sen satte han fart och "anföll" santino flera ggr sen gick dom i varsin sida av hagen.. men idag stog dom och åt brevid varandra!
(igår longerades zebban)

sen red jag alice med tyglar första gången. hon lyssnade på skänken och broms nästan direkt. så söt är hon!

sen fixade jag massa och smörjde massa.
sen kom en som skulle prova en häst och lite sen flög jag av och nu har jag ont i huvet..

juste! sofie har kommit ner till öland nu med så träffade henne lite med. och troligtvis ska vi ses ikv.
emma&sofie sommaren -08

emma&sofie hösten -08

vintern -08


jag saknar 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0