aaaotch

provridningen gick helt ok, gillade hästen !
men den var himskans pigg i hoppningen och man skulle låta den lösa det mesta själv, vilket jag inte är van vid så det slutade med att jag gjorde magplask i leran, och hästen trampade på min vad och brodden åkte in och slet upp ett stort hål i mina tretorn. hehe ni får se bild när jag är hemma.
så nu har jag lagom ont i benet. musklen i vaden och smalbenet!
men förövrigt gillade jag hästen, lite utmaning men villig.

om en timme ska vi iväg su nu måste jag göra mig iordning igen(:

Kommentarer
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Oj det lätt som en spännande provridning, hoppas du inte har allt för ont efter! :)

2010-03-28 @ 14:44:15
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0