blah blah blah

hörde nyss världenssämsta låt!?
iaf så är jag hemma nu.
red lätt B:1an på både rojaal och ako. för att känna igenom vad jag behöver öva på.
men ako är det mest skritten och övergångar från galopp till trav.
rojaal är det medt halterna och galoppen.

tycker det är bra att rida igenom ett program då och då för att man ska veta vad man behöver öva på och då har man ju något att göra varje pass med!
för annars blir det ju lätt att man bara rider runt.

målet är ju att kunna starta en dressyr på båda hästarna i slutet av året med rojaal och till sommaren med ako.

nu ska jag äta, läsa massa bloggar och sen packa :)



vilken sjukt aktiv bloggare jag varit idag btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0