detta visste du inte!?

3 spec saker om akropol:
- Han är rädd för allt som låter (vattenflaskor, mobiler, glansspray, grimskaft, ja allt!)
- han är känslig och lat?
- när han blir stressad, tjurig, elr man gör fel så stegrar han.

3 spec saker om Välk:
- han kan inte ha teknikskydd elr tredelat bett.
- petar man han lätt på rumpan när man skrittar viftar han på svansen elr sparkar
- när han får för sig att han ska hem elr ut ur en paddock så springer han dit han vill, även om det står typ 10 människor ivägen och jag sitter på och sliter som en idiot.

3 spec saker om Rojaal:
- Försöker du pussa han så knockar han dig.
- han älskar vita hästar, spelar ingen roll om det är valack elr sto.
- han är oftast den lugnaste/snällaste av mina hästar, så man glömmer ofta att han är hingst.

3 spec saker om mig:
- jag är sjukt mörkrädd!
- jag skrattar nästan alltid åt ngt när jag rider
- när det är rea så köper jag nästan alltid ngt bara för att köpa det. men jag vet redan att jag inte kommer använda det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0