frågestund!

imorgon åker vi iväg. närmare bestämt stockholm, därifrån på en kryssning.
så jag gör som alla andra, en frågestund när jag är iväg. vore ju kul med iaf 10 frågor ? :)
svar kommer då när jag kommer hem.

juste, idag köptes ett nytt schabrak+huva, grimma, tyglar och boots.
schabraket är det röda i förra outfiten och grimman matchar akos täcke :)

men ni får ha det så bra, och när jag kommer hem så borde jag ha en massa att blogga om :)


sitter på pappas data så har inga bilder här (y)

Kommentarer
Postat av: jossäe

sötast ever :D<3

2010-03-06 @ 22:08:41
Postat av: Sara

har 3 frågor.



1. är du ridlärare?

2. Hur mänga hästar har du nu?

3. Vart går du i skolan?

:)

2010-03-06 @ 22:31:02
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0