frukost

min käre bror har lagat äggröra till mig idag (:
sen är han jätte social !
idag ska jag rida ako, välk, rojaal & kakan iaf
får se hur det går med tanke på att jag fortf har ont i benet och armen sen provrodningen.
måste bara säga en sak.
vi skulle upp och provrida en i bankeryd först i lördags nu då.
sen av en ren händelse råkade jag klicka upp länken på den hästen på youtube och det står att den är SÅLD!
kollar på anonsen och det står samma sak där, så jag ringer upp henne men hon svarar inte. ringer typ 5 ggr.
sen på kvällen ringde hon tbx men bara en signal så fick ju ringa upp igen.
och jo den var såld. men hon hade tappat bort mitt nr :s
känns ju lagom kul. men vi hade redan då ringt till en annan och bestämt. men riktigt dålig stil tkr jag, med tanke på att hon har tillridning/tävlings stall.. då kanske man ska va lite trevlig? tkr jag iaf.

Kommentarer
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Jag ska göra detta :)

2010-03-29 @ 16:09:01
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0