Gästinlägg. :D

Från Joppe, :) de ni. Inte ofta (;
men Emmas data e iaf sönder så jag bloggar här tills den är bck on track igen. Kanske skulle berätta lite om mig sj? Jag heter då Jakob, men kallas mest för Joppe, eller aa, alla kallar mig det. jag har en egen häst, Klinteby Collbaz. Han är korsningsponny. Typ trakhener, angloarab och welsh :) Vi tävlar upp till L:a hoppning med bra resultat. Vi har tävlat dressyr några ggr men bara upp till L:b nivå..
Men mest av allt satsar vi på fälttävlan! Har ridit det i 2 år men endast ett år på Collbaz. Det första året red jag på min b ponny Grace Maxica, vi hade lite vinster och placeringar :)
Nu satsar jag iaf på en eller två stjärning fälttävlan detta året eftersom han ska säljas till hösten. Intresserad av d ponny? Då har ni världens bästa här! Sen i hoppning satsar vi på att nolla L:a och kvala till medelsvår men ej starta då all satsning ligger i fälttävlan. I dressyren är mitt enda mål att komma ihåg 2 program på en tävling! Haha, det går aldrig (;
Idag har Emma ridit med Jossä men jag vet inte hur det gick. jag såg bara när dom skrittade fram och det gick bra :) Själv red jag lösgörande dressyr och det gick bäst! Red också med nosgrimma vilket jag nästan aldrig gör, rider bara med hack eller utan (; 
Här är lite bilder på mig och Collbaz:






Till sist mig: Konstig bild :)

 

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0