hoppträning

tränade idag som sagt.
men inga bra filmer blev det.
jag red förövrigt skit! men ako va duktig nästan hela tiden.
höjden låg på 115-125:)
han är så dukrig min skrutt!
även att jag höll på att dö när han hoppade av aslångt ifrån på el 125oxer :o

iaf, efter träningen red jag rojaal på graman för att underlätta lite för mitt onda ben.
sen red jag kakan.
körde galoppbommar på volten med båda. ngt som kakan behöver öva en massa på :)

imon blire att jobba. rida ako, välk, rojaal, kakan, wanda & peacy.
ska rida ut med nästan alla om det blir bra väder :)


Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Jovisst :) Kan försöka knäppa lite kort nån dag snart!

2010-03-30 @ 23:29:52
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det 1.15? :)

2010-03-31 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0