men hallå

jag hittade ett internet, datan har jag ju med mig men det fanns internet här. så jag kan uppdatera lite iaf.
igår kom jag då till min farfar så här är jag nu. om en timma ska vi åka och kolla på en häst (:
sen ikv blir det då 50års kalas.
min farbrors tjejs dotter har en liten b-ponny så tog med mig lite saker till henne som ändå är för små för mina hästar :)

så hon får 2schabrak, 2pannband, jacka, ryktlåda, borstar, och mina äääälskade rosa benskydd :(

dags att göra sig av med dom.

sen har jag lovat farfar att följa med och kolla lite på saker i området. så vi ska kolla på stallet här.

men nu måste jag fixa iordning mig.



glöm inte joppes blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0