mina hjälmar


Charles owen wellington classic.
köpte på Falsterbo Horse Show 2009 kostade då 2700:-
fast jag har blingad rosett

den är mega skön och säker! små i storlekarna dock.
den är som bäst på vintern tkr jag då den är varm och den blir ju inte lika blekt då hehe.


LamiCell Master, köpte på annas hästshop februari 2010 för 925:-
(fast min är blingad)
Riktigt snygg och skön, gillar att man kan ändra storleken på den.
det är ju en lättviktshjälm men jag märker då ingen skillnad.
jag har jag bara haft den på vintern, men den är inte för kall iaf.(:


Euro-Lite SvartGrå, vet inte när jag köpte den. men har haft den ett tag. kostade iaf ca 800:-
bra hemma hjälm tkr jag eftersom man inte behöver vara rädd om den men den är ändå hyffsat snygg.
inte för kall inte för varm.


Svart CRW från hööks, köpte innan sommaren -09 för ca 400:-
köpte den för att ha när jag red in unghästarna eftersom den var billig om man flög av.
nu använder jag den knappt aldrig men bra att ha lix (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0