nejnejnejnej!

var uppe och red ako idag, eftersom det inte känns så mkt i benet när jag går oså trodde jag det va lungt men inte :(
gjorde riktigt ont när jag galopperade, så red hem och lindade det och satte på chaps eftersom jag inte hade stövlarna i stallet.
men det hjälpte ju inte :(
så tog av sadlen, då gick det bra hoppade ngra språng med.

kakan fick springa av sig i ridhuset eftersom jag inte ville rida han. satte upp ett litet hinder med och han tyckte det va mega kul (: om man råkar släppa han när man går med han i ridhuset elr om man trillar av inne så bara drar han runtruntrunt och tkr der är askul (: om man trillar av elr så ute så stannar han däremot.

transport tränade lite med ako med, eftersom carro tränade med sin hingst fick ako hjälpa till.
han är så söt för han vägrade gå in och stegrade massor, sen sen bara höll jag en näve havre framför han så gick han på jätte snällt :)

snart ska jag upp till stallet igen och rida rojaalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0