städning

idag red jag akoprutt inne lite dressyr. sen ut och red 2kilometaren med kakan usch vad han tyckte det va jobbigt. red peacy ute med sen fick han duscha för första gången sen städade jag och julia i ridhus sadelkammaren.
det är såhär, vi har två stall på gården (och ett lite längre bort) och dom har varsin sadelkammare. sen finns det två sadelkammare till. en med typ bara sadlar och lite träns och en med verkligen allting. och det var den med allt i som vi städade.
slängde iaf en hel svart sopsäck och det är inte ens klart där inne än..
ska ta bild när det är klart så får ni se att det verkligen är 1miljon saker..
hittade en brösta som inte går att sätta fast martingal på, det tillverkas ju knappt längre hehe..


så fint väder var det när jag skulle ut med ako idag (:
älskar att det knappt är ngn snö kvar.
men det gör inte ako haha, när man släpper ut han så springer han nämligen längst bort i hagen och rullar sig i snön ist för i leran. något som jag uppskattar iaf hehe.

välken och jag cyklade en runda, elr jag cyklade och han skrittade och travade brevid (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0